س. چه توصیه ای به هر کسی که برای اولین بار به دنبال چارتر کردن است می دهید؟
الف. به ما اطلاع دهید که دقیقاً به دنبال چیست. خواه این یک روش حمل و نقل راحتتر، یک گزینه پرواز راحتتر یا چیز خارقالعادهای باشد، بلیط هواپیما ما نیازهای شما را دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم میکنیم و گزینه مناسب را برای شما پیدا میکنیم. متأسفانه، چارتر خصوصی با پروازهای برنامه ریزی شده کم هزینه قابل مقایسه نیست، اما اگر از بودجه شما آگاه باشیم، هواپیمای مناسب برای سفر شما را پیدا می کنیم و همه اطلاعات لازم را از قبل در اختیار شما قرار می دهیم.
س. اگر یک جت اجاره میکردید، به کجا پرواز میکردید و چرا؟
الف. اگر بخواهم خودم را اجاره کنم، یک گلوبال اکسپرس را با پای خالی کرایه می کنم. من همه خانواده نزدیکم را دور هم جمع میکردم و از آلمان به ویلمینگتون، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا پرواز میکردم تا خانوادهام را که آنجا زندگی میکنند، ببینم. Global Express برای حداکثر 19 مسافر ایده آل است و یک جت جهانی عالی است که برای پرواز در مسافت های طولانی طراحی شده است، بنابراین کارولینای شمالی یک پرواز بدون توقف قابل دسترسی است.خدمه خطوط هوایی تجاری از یک یا دو افسر اول و یک رهبر تعیین شده به نام کاپیتان تشکیل شده اند. در حالی که همه خلبانان مهارت های لازم برای پرواز با هواپیما را دارند، کاپیتان از نظر قانونی مسئول پرواز است. آنها با تجربه تر، دستمزد بهتر و اغلب به طور قابل توجهی مسن تر از افسران اول هستند. قبل از برخاستن، کاپیتان تصمیم می گیرد چه کسی خلبان هواپیما و چه کسی ابزارها، چک لیست ها و ارتباطات را کنترل کند. عدم تعادل قدرت بین این دو، یک سیستم سلسله مراتبی ایجاد می کند. بسته به موقعیت و شخصیت خلبانان، این عدم تعادل گاهی اوقات می تواند ارتباطات را به بلیط هواپیما مشهد تهران خطر بیندازد و بر تصمیم گیری تأثیر منفی بگذارد.
قدرت و سوگیری شناختی
کاپیتان ها همچنین می توانند تحت تأثیر سوگیری اجماع کاذب قرار گیرند - تمایل به این که اطرافیان ما ایده ها و اقدامات ما را تا حد زیادی بیشتر از آنچه در واقعیت وجود دارد تأیید می کنند. همچنین، هر چه جایگاه فرد در سلسله مراتب بالاتر باشد، بازخورد منفی کمتری از زیردستان دریافت خواهد کرد. بنابراین، هر چه عدم تعادل قدرت بین کاپیتان و افسر اول بیشتر باشد، خطر سوگیری اجماع کاذب در کابین خلبان بیشتر می شود.